Дебют корейця класу-S пройшов із шаленим успіхом, що не дивно. Адже новинка має вражаючі характеристики: активна пневматична підвіска, 3,5 л V6, розкішний інтер’єр. Якщо додати до цього два варіанти довжини кузова, нескладно буде здогадатися, чому новачки наступають на п’яти легенд представницького класу.

До речі, за європейською класифікацією в цьому консервативному сегменті давно не спостерігалося змін. Колись Toyota представила люксовий седан “Lexus LS”, тому друга спроба молодого, але зухвалого бренду “Genesis” виявилася вдалою. Першу заявку дана корейська марка подала в елітний клуб ще в 2015 році, представивши седан G-90. Щоправда, незабаром з’ясувалося, що новинка є вдосконаленою версією Hyundai Equus. Тому вдруге компанія не пішла цим шляхом, а представила оригінальну модель сучасного седана.

Чим здивує новачок автолюбителів

Компанія вирішила дотримуватися традицій, і запропонувала два варіанти:

  • Седан “G-90” на базовій основі. Довжина авто становить понад 5,2 м, збільшено колісну базу. Одним словом, все в цій машинці, як у німецьких люксових авто.
  • Модель G90 LWB майже на 20 см довша, колісна база теж перевищує 3,3 м, що більше 3,1 стандартної версії. Статус топової моделі значно підкреслює цікава форма бамперів та достаток хромованої обробки.

Звертають увагу габарити новинки. Адже G90 найбільш відомих бестселерів: BMW (7 серія), Mercedes-Benz та Audi A8. Навіть Lexus LS має скромніші габарити: 5, 23 на 3, 12.

Але силові агрегати мають скромніші характеристики. Новий седан у стандартній комплектації оснащений 3,5-літровим турбомотором. Версія з подовженим кузовом додатково посилена електричним компресором. Інших змін немає, хоча корейські виробники люблять дивувати. Можливо в майбутньому вони додадуть щось екстраординарне, але поки що на ринку виступатимуть дві описані вище версії.

Коробка передач теж залишається однією на всі 8 ступенів. Правда у стандартній версії передбачений задній та повний привід. Перспектива вибору – завжди приємна опція. Динамічні характеристики поки що виробник приховує, хоча достеменно відомо, що у седана буде адаптивне шасі, хороша оптика та навігація.

Інтер’єр

Якщо технічна начинка нового “G-90” вражає не так сильно, то внутрішнє оздоблення салону у багатьох автолюбителів викликає захоплення. Достатньо перерахувати кілька елементів:

  • музична система “Bang & Olufsen”, оснащена 23 динаміками;
  • віртуальна панель приладів;
  • сенсорний дисплей;
  • два екрани по 10,2 дюйми на спинках сидінь;
  • клімат контроль за допомогою індивідуального пульта.

До приємних дрібниць слід віднести автоматичне відкриття та закриття дверей, цифровий ключ, очищувач повітря з антибактеріальним фільтром. Навіть підлокітники в новому седані G-90 оснащені корисною функцією – в них вбудований ультрафіолетовий стерилізатор. Багатьом користувачам, особливо жінкам сподобається система ароматизації. Хоча в меню всього три аромати, все одно це дуже приємне доповнення.

Мінуси

Щодо недоліків, то до мінусів можна віднести основні напрямки експорту. Корейська компанія планує постачати седани класу G-90 на автомобільні ринки Піднебесної та США. Втім, це ще не остаточне рішення. І цілком ймовірно, що ультрасучасний Genesis з’явиться на ринках країн СНД. Тож українські автолюбителі можуть стати щасливими покупцями новинки. Принаймні не слід виключати, що корейські кросовери Genesis з’являться найближчим часом на дорогах нашої країни.

Материал актуален для моделей:

Материал актуален для марок:

Отримайте автомобіль за 1 день