Не минуло й місяця після презентації нової генерації Ford Ranger, як компанія Volkswagen вирішила нагадати про те, що за ним з’явиться і нове покоління пікапа Amarok, побудоване на цій же платформі. Цілком можливо, що справа у зовнішній складовій: екстер’єр Ranger демонструє спорідненість представленого автомобіля з американськими пікапами. Amarok ж, якщо судити з невеликих дозованих витоків інформації, зовні буде схожий на легкові машини Volkswagen, які більш звичні для очей західних автомобілістів.

Салон та кузов

Щодо салону, то відмінностей від нового Ford, схоже, буде менше. Якщо судити з викладених в інтернет зображень, Амарок отримає нескладну геометрію передньої панелі, на вертикальний дисплей на центральній консолі, який буде затиснутий між дефлекторами від системи вентиляції, а також джойстик для зміни режимів АКПП з досить масивною набалдашником. Однак у автомобіля, швидше за все, залишиться оригінальне кермо.

Якщо судити за стилем і колірним рішенням ілюстрацій в цілому, то помітно, що новий пікап конструювали не за образом звичайного роботяги. Швидше за все, Volkswagen тестує свої сили в галузі транспорту для подорожей та красивих активних поїздок. Однак у цьому сегменті вже здобули негативний досвід X-Сlass від Mercedes-Benz. Незважаючи на це, судячи з показаних недавніх результатів випуску Hyundai Santa Cruz з наявністю кузова, що несе, якщо підійти до ціни виважено, то новий автомобіль не залишиться без живого інтересу споживачів.

Особливості

Виробники поки не дали жодної інформації щодо двигуна, коробки передач і зчеплення нового Amarok. Але після запуску продаж Ford Tourneo Connect і Volkswagen Caddy слід припустити, що німецький Amarok, швидше за все, розділить силовий агрегат зі своїм американським родичем. А новий Форд Рейнджер, як уже відомо, стартував із дволітровим турбодизелем та бензиновим V6 об’ємом 3,0 літра. За сучасними критеріями, це не актуальні варіанти, тому виникнення під капотом цих автомобілів гібридної установки є питанням часу.

Слід зазначити, що «резюме» у Амарок досить пристойне. Так, у Європі автомобіль продавали протягом десяти років – з 2010 року до 2020 року. Причому з початку виходу автомобіля на ринок компанія Volkswagen продала споживачам більше 800 тисяч таких моделей. Варто зауважити, що завод у Ганновері, який займався виробництвом комерційного транспорту, незабаром планують повністю перепрофілювати виробництво актуальних на сучасному ринку електромобілів. Тому виробництвом моделей Amarok займуться в Сільверстоні та ПАР, де розташовані підприємства Ford. Крім цього, процес виробництва розпочнеться лише пізніше за другу половину наступного року.

Материал актуален для моделей:

Материал актуален для марок:

Отримайте автомобіль за 1 день