Volkswagen Caddy – підвищена безпека на дорозі
Якщо обирати автомобіль для сімейних поїздок з маленькими дітьми, то краще за новий Volkswagen Caddy для такої відповідально місії не знайти. Автомобіль забезпечує максимально безпечні умови для пасажирів, а ефективна робота електронних помічників підвищить комфорт у салоні.
Головне – безпека
Сучасні виробники при черговій розробці нових моделей автомобілів особливу увагу приділяють безпеці. Усі результати тестів оцінюються за європейською програмою Euro NCAP. Проте, всі існуючі протоколи випробувань щорічно змінюються асоціацією, що створює до появи новинок додаткові труднощі.
Особливості тестування
Нещодавно експерти знову (вкотре!) переглядали критерії своїх програм тестування. І знову вони були ускладнені. Заради справедливості варто зауважити, що багато новинок легко виконують усі вимоги протоколу. До таких зразків сучасного автопрому належить і п’яте покоління Volkswagen – модель на ім’я Caddy. До речі, автомобіль вперше в історії заслужено отримав п’ять зірок від Euro NCAP. Проводилися випробування даної марки некомерційної версії, а тестувалася вантажно-пасажирська модифікація “Kombi Life”, оснащена дволітровим турбодизелем.
Випробування показали, що дилерські центри Volkswagen цілком сьогодні можуть сміливо називати Caddy однією з найбезпечніших машин у сегменті легкого автотранспорту. Щоправда, під час випробувань були моменти, що викликали в експертів питання.
Запитання експертів
- Так, при тестах, що оцінюють захист дорослих людей (пасажирів), водій наражався на ризик отримати травму правої ноги. Подібна ситуація може розвинутись при фронтальному зіткненні, якщо буде часткове перекриття.
- При ударі з повним перекриттям зростає ризик травмування грудної клітки як у водія, так і у пасажирів, що знаходяться на задньому сидінні..
- Тести на захист маленьких пасажирів Caddy пройшли успішно. Єдина претензія, що пролунала від експертів – це недостатній захист ший. Знову ж таки, при безпосередньо фронтальному зіткненні цей факт був виявлений при використанні манекена, який імітував 10-річну дитину. Але бічні удари всі манекени перенесли чудово. Таким чином можна оцінити захист Caddy у відсотках:
- дорослі – 84;
- діти – 82;
- пішоходи – 69;
- електронні помічники – 79.
Статистику трохи зіпсували травми, отримані пішоходами. Так, небезпеку для голови представляли стійки на капоті та кромка у місці з’єднання з фарами. Але все одно отримані результати були знижені всього на 10 балів – 26 із 36 можливих. Це нестача частково компенсується за рахунок ефективної роботи електронних помічників. Електроніка може дати збій в єдиному випадку – у момент переходу дороги пішоходом. Але такий сценарій є можливим, якщо Caddy рухається на гранично високій швидкості.