Тестування новенького Mercedes-Benz C-класу
Цікаво, яка модель Mercedes-Benz займає верхні рядки продажів у всьому світі. Це може бути середньорозмірний стандартний кросовер GLC, який широко застосовується в таксопарках Е-клас, або доступний А-клас. Статистика показує, що вражаючі обсяги продажів належать останнім часом Mercedes-Benz C-класу. На китайському ринку ця модель має широкий попит і стала справжнім бестселером. А наступне, п’яте покоління автомобіля з індексом W206, що має схожість із флагманським S-класом, стане ще популярнішим у Китаї.
Розумний будинок: чи так це необхідно
Протягом останніх п’ятнадцяти років повсюдно йдуть розмови про розумні будинки з підключеними до них по Мережі холодильниками, опалювальними або освітлювальними приладами. Це було як щось досконале і необхідне. Насправді реальність контролю будинку стала дорогим та складним процесом в умовах нестабільного мобільного інтернету. А пізніше стало зрозуміло, що доступні функції прості і не такі вже й потрібні. Змінити температуру в будинку, увімкнути робот-пилосос зі свого смартфона. Все це найчастіше застосовувалося для того, щоб здивувати гостей.
Крок вперед: контроль із салону автомобіля
Виробники не кидають розпочату ідею, а прагнуть удосконалити її. У 2021 році вони вже можуть запропонувати контроль над будинком за допомогою навіть найпростішої класичної задньопривідної моделі Mercedes. Доступна можливість безпосередньо з автомобіля керувати електроприладами, включати та вимикати світло, змінювати температуру в приміщенні, контролювати розетки та ряд інших функцій за допомогою простих голосових команд.
Це стає можливим завдяки інтеграції помічника Mercedes до екосистеми Smart Home, активним розвитком якої займається компанія Bosch.
Головна фішка
Особливість Mercedes-Benz моделі C-класу полягає не в його оригінальних здібностях, а в його схожості з флагманом S-класу. Їх поєднують такі схожі елементи:
- С-клас наділений майже такими ж інтелектуальними фарами Digital Light з адаптивним світловим модулем, здатним змінювати форму пучка світла на підставі показань датчиків та відеокамер.;
- дальнє світло досягає 600 метрів, що лише на 50 метрів менше, ніж у флагмана;
- архітектура інтер’єру майже ідентична: планшет медіасистеми, що вертикально стоїть на консолі, з встановленими на ньому кнопками управління всіма наявними бортовими функціями.;
- салон з монументальністю форм та дорогим оздобленням.
Навіть зовні обидві ці моделі схожі один з одним, особливо оптикою та формою кузова.
Особливості С-класу
Фари-проектори моделі здатні накреслити віртуальну розмітку в місцях проведення ремонтних робіт, підсвітити пішохода, що проходить повз нього, вивести на дорогу символи, що попереджають про небезпеку порушення правил дорожнього руху.
Модель оснащена овальним дефлектором вентиляції, недоречним для S-салону. А найголовнішою сучасною деталлю інтер’єру стало шести спицеве кермо з AMG-пакету.
Дизайн Mercedes-Benz C-класу не створює відчуття нагромадження розкоші. Він здається спокійним і навіть простакуватим. Матеріали для обробки вибрані компромісні. Зовні все має гідний вигляд, без огріхів. У той же час у салоні досить багато відкритого пластику, а шкіра подекуди замінена на інший матеріал. Спинка крісла має електропривод, але, незважаючи на це, зрушувати крісло водія доводиться самостійно, вручну.
Автомобіль не для пасажира
Незважаючи на скарги про тісноту автомобіля, Седан все-таки став дещо більшим за свого попередника. Він подовжився до 4751 мм і майже наздогнав за своїми параметрами актуальний в даний час VW Passat, ніколи не славився тісним. Розмір колісної бази становить 2865 мм, що теж зовсім не мало. У С-класі збільшена ширина вільного простору в місцях розташування ліктів, колін ззаду, відстані над головами пасажирів, що сидять.
Тим не менш, через пристрій задньопривідного компонування кабіна машини зсунута назад, а через весь салон автомобіля простягнутий довгий тунель. Це звужує простір і створює незручності тим, хто сидить ззаду, якщо їх троє. Але вдвох там дуже затишно.
Модель С-класу ніколи не була призначена для зручності пасажирів. Про це свідчить ряд властивих їй елементів:
- компактність розмірів;
- компонування;
- драйверські характеристики.
У С-моделі існує чотири варіанти шасі, і три з них виключно для активного драйву. Крім стандартної та звичної комфортної підвіски запропоновані наступні:
- європейська Agility Control, особливістю якої є заниження на 15 мм.;
- адаптивне Dynamic Body Control з додатковими до нього як доповнення підрулюючими задніми колесами, це шасі нижче стандартного на 5 мм;
- занижена, з адаптивними амортизаторами, але без системи електронного керування спортивна підвіска.
Все передбачено для досягнення драйву, жодної пневматичної підвіски.
Що порушує комфорт
Пружні поштовхи від пагорбів – льоду або ямок в цілому згладжуються, але не в повному обсязі. Кермо рівне і чисте, не перешкоджає єднанню з машиною, але в умовах слизької дороги не має достатнього і такого необхідного зворотного зв’язку.
Загальні враження
Враховуючи всі позитивні та негативні сторони, шасі Мерседеса С-класу в комплексі складає гідне враження. Його рівні, точні реакції, легко кероване ковзання, спокійна поведінка на дузі говорять про відмінну якість. А робота повного приводу зручна та передбачувана в умовах занесення, головне вчасно перевести у спортивний режим систему стабілізації та шасі.
М’якогібридність С-класу
Повнопривідними випускаються тільки автомобілі С-класу типу С200, які оснащені півторалітровим бензиновим двигуном і мають 197 к.с. А 48 вольтовий стартер – генератор збільшує потужність ще на 20 к.с. Він вдало вбудований безпосередньо в корпус дев’ятиступінчастого “автомата”.
Так що зараз всі версії Мерседеса С-класу, не виключаючи і базову, з заднім приводом, розраховану на 150 к.с. стали м’якогібридними. Ця надбудова дає можливість нівелювати недолік тяги на низах, а крім того, з метою економії палива здатна включати або при необхідності відключати бензиновий мотор прямо на ходу, не чекаючи на зупинку автомобіля.
Ще однією вражаючою властивістю С-класу стала здатність його стартера-генератора на розгоні видати 200 Нм тяги. Реакція на акселератор секундна, розгін починається ще задовго до того моменту, як надувний мотор зітхне своїми грудьми на повну силу. Динаміка розгону ідеальна, до неї може бути претензій. Коробка також досить хороша, здатна на швидкі, рівні, точні перемикання у будь-якому режимі. Єдине, що знижує загальну позитивну думку, що склалася, про автомобіль С-класу, це відчувається вібронавантаженість на малих оборотах.