Порівнюємо три авто Mercedes-Benz: «Гелік», S-клас, або V-клас
Здавалося б, коли є можливість придбати топову модель Mercedes, які можуть бути сумніви? Однак, прийшовши до автосалону, виникає дилема. То який же Мерседес найкращий із найкращих, і на якому зупинити свій вибір?
Mercedes-Benz S350d
Будь-який автомобіль викликає звикання. Навіть найдорожчий. Автомобілісти вже не шукають якихось дивовижних опцій та модифікацій, а вибирають транспорт, наближений до власних вимог. І якщо задоволення від тест-драйву чергового автомобіля «нуль» – настав час познайомитися з Мерседесом S-класу.
На цьому транспорті навіть не потрібно нікуди їхати, щоб відчути всю красу марки. Щоб закрити двері, достатньо потягнути за важіль: спрацьовують доводчики і вони закриваються самі, без бавовни та зусиль. Запуск – натискання однієї кнопки. І цілковита тиша, як у електрокарі. Автомобілі, що проїжджають, здадуться військовим оркестром, який грає без звуку. Саме такий рівень шумоізоляції у цьому авто.
Доїхавши до місця призначення, із салону не хочеться виходити. І справа не в розкішному внутрішньому оздобленні автомобіля, комфортних сидіннях та підлокітниках, підігріві крісел. Задоволення приносить тихий хід і тиша за бортом.
Хоча, як правило, власники S-класу не водять авто, а наймають особистого водія, керувати ним безмежно комфортно. А головне – заповітну емблему, яку багато хто хоче забрати собі як сувенір, встановивши на капот вихідця вітчизняного автопрому, не вийде. Якщо не тягнути його буксиром.
Яким би шикарним не був автомобіль, його керування інтуїтивно просте. Він швидкий і чіткий виконання команд, особливо рульових. Враховуючи розмір «махини», 5,2 м, такої віддачі точно ніхто не чекав.
На особливу увагу заслуговує вміння паркуватися на обмеженій площі. Задні колеса повертаються на 10 градусів, що дозволяє автомобілю маневрувати у вузьких дворах багатоповерхівок не гірше за Матіз.
Цьому апарату достатньо «шістки» на дизелі, навіть за 249 к.с. під капотом. До 100 км/год він розганяється за 6,2 сек. Хоча реалізувати це «вміння» за умов міського трафіку дуже непросто. Трансмісія та двигун – це два елементи, які ладнають один з одним на «ура».
Але про дружбу пневмопідвіски і 21” коліс варто задуматися. Шини викликають багато запитань. Зовнішній вигляд їх шикарний, однак, на вибоїстій дорозі або «латках» колеса можуть «збрикнути». Інша справа, коли це авто стане на вісімнадцятидюймові колеса. Саме тоді рух стає бездоганним. Мерседес поїде по будь-якій трасі «ходою», що злегка погойдується.
Варто приділити увагу мультимедійній системі MBUX. І навіть платна передплата деяких сервісів анітрохи не зменшить її красу. Комплекс настільки насичений усілякими функціями, що щоб розібратися в них, не вистачить і тижня. Також виробник додав нову акустику Dolby Atmos. Система складається із 30 динаміків, 6 з яких 3D. У багажнику можна побачити 18-літровий сабвуфер. Саме таку апаратуру використовують у кінотеатрах. Так що автомобіль стане справжньою іграшкою в руках любителя люксових тачок.
Крісло водія настільки продумано, що зручне положення знайде для себе будь-який водій. Налаштування електричного приводу винесено на дверну картку. Окрім стандартних функцій салонного керування, є й вельми незвичайні. Їхня незліченна кількість: безкоштовних та платних. Але не факт, що перенасичення авто такою кількістю опцій є перевагою. Навряд чи знайдеться водій, який використовуватиме всі ці функції. Гонка за доповненнями притаманна виробникам, а потенційному споживачеві це зовсім не потрібно.
Задні мультиконтурні сидіння мають ідеальну форму. Вони зручні навіть без регулювання. Але для особливо вибагливих існує електропривід: натиснувши одну кнопку, крісло розкладеться майже на 180 градусів, висунеться підніжка, а переднє сидіння від’їде вперед. Тут все розраховано на комфорт водія та пасажирів.
Для тих пасажирів, хто не любить лежати в дорозі, милуючись люком на небо, є функція масажу. Пасажир може розслабитися та переглянути улюблений серіал на окремому екрані, додатковий комфорт забезпечить окрема клімат-система.
Але знавців сучасних гаджетів збентежить несучасна модель планшета Samsung, що ховається в підлокітнику. За новими мірками, її місце у найближчій скуповуванні. Це підтверджується тим, що всі екрани сучасних мультимедійної системи мають набагато кращий дозвіл, ніж у цьому гаджеті. Пояснити цей «феномен» можна тим, що розробка авто займає кілька років, а планшети випускаються по кілька моделей на рік. Однак, все керування MBUX полягає саме в ньому.
Бентежить багатьох і зовнішній вигляд Мерседеса. Купа наворотів не робить із нього «цукерку». Скоріше світлодіодні «вежі» на фарах і проектування зображення на дорогу – це нікому не потрібні надлишки. Чого не скажеш про розмір. Він справді вражає. Як і вартість.
За що варто віддати такі гроші? Під капотом Mercedes-Benz S350d 249 коней, дизельний двигун 2,9л. Повний привід АКП. Седан витрачає 6,9 л на 100 км., розганяється до сотні за 6,2 секунди.
Mercedes-Benz G500
“Гелік” – це об’єкт підвищеної уваги. Варто вкотре покататися на ньому у всіх на очах, захоплені погляди на найближчий час будуть забезпечені. Але постає питання: чи гарний він як автомобіль, чи тільки як джерело хайпа та лайків у соцмережах?
Безумовно, G500 вселяє повагу розмірами, швидкістю та гучністю. Любителям же критих парковок він завдасть незручностей: доведеться регулярно перевіряти висоту стель. Він настільки високий, що зачепитися не складе труднощів. Але це той автомобіль, якому поступляться проїздом навіть тоді, коли не треба.
Цей апарат перевершує всі очікування: під його капотом 422 «кобили» та чотирилітровий двигун. Його розгін до 100 км/год – 5,9 сек. Він, як розлючений жеребець, «сідає» на задню вісь і розганяється. Варто лише втиснути педаль у підлогу. Рев мотора посилюється з оборотами. З ним розступається потік.
Хоча виробник і вносив зміни у зовнішній вигляд “Геліка”, він так і залишається величезною масивною коробкою. А що говорити про G63, що розганяється до сотні на 2 секунди швидше? Потік автомобілістів відчує себе героями фільму жахів.
Але хто б що не казав, G500 податливий і керований. Він комфортно та плавно сповільнюється. Так що, не доведеться з усієї сили вдавлювати в підлогу педаль гальма, якщо зненацька з’явиться пішохід.
Незалежна підвіска дозволила автомобілю піддатися комфортному керуванню. Але кермується він все одно тугувато. На це можна заплющити очі. Адже на вибоїстій дорозі він непохитний. Не треба переживати за те, що, налетівши на чергову яму, вилетиш за узбіччя або в сусідній ряд під потужнішу «Сканію». Йому властиво не сповзати з ґрунтовки та «розгладжувати» асфальт. А що він творить на бездоріжжі?
Всі його додаткові елементи, на тлі сказаного вище, лише декор:
- кнопкове блокування диференціалів;
- запаска;
- масивні ручки і т.п.
Усередині ж «Геліка» зібрано з елементів минулих колекцій. Як то кажуть: «Залишки солодкі». Виглядає він екстравагантно. Подейкують, що незабаром Гелентваген стане окремим брендом. Що буде з ціною – невідомо. Зрозуміло лише одне, нижче не стане.
G500, по правді, крутий. Саме з ним забезпечено захоплені погляди сторонніх. А звук дверей, що закриваються, почують кілька районів. Це “фішка” “Геліка”. І для того, щоб познайомитися з гламурною дівчиною – не потрібно бути нереальним красенем. Усього треба купити цей авто.
Отже, що собою являє Mercedes-Benz G500? Під його капотом сховалися 422 коні та 4-літровий бензиновий двигун. П’ятидверний позашляховик на автоматі та повному приводі розганяється до 100 км/год за 5,9 секунд. Витрата вражає – 12,1 л. Треба бути готовим до того, що на паливо йдуть величезні суми, як і обслуговування. Запчастини на нього коштують чимало.
Mercedes-Benz V250d
V-клас Mercedes-Benz. Саме V250d призначений для тих, хто хоче з комфортом та шиком переміщатися у міському потоці, вирушити на вечірку чи зустріч. Мерседес, хоч би яким він був, — це показник статусу. І товстого гаманця. Або величезного кредиту. Але не про це.
Звичайно, після G або S-класу не особливо хочеться пересідати на V, але його салон нітрохи не гірший від моделей вищого рівня. Чого не скажеш про звукоізоляцію та плавність ходу будь-якою дорогою. Цим він значно відрізняється від побратимів найвищого класу. Він здригається на трамвайних коліях, підскакує на люках та бруківці.
Здавалося б, як можна порівнювати авто в два рази дешевше. Але є вихід. Добити його до рівня хорошого Роллс Ройса або того ж таки Мерседеса вищого класу допоможуть тюнери. З V-шки зроблять таку «цукерку», що заздрить будь-який олігарх.
Під капотом V250d 190 к.с., дизельний 2,1-літровий двигун. Коробка передач, звичайно, автоматична, повний привід. Цей мінівен за 9 секунд розганяється до сотні із витратою 6,6 л. А це майже вдвічі менше, ніж «з’їдає» Гелик.
Внутрішнє оздоблення салону вражає:
- вбудований величезний монітор між переднім та заднім рядом крісел;
- шкіряний салон з мармуровим оздобленням;
- масажні крісла;
- підігрів та вентиляція;
- холодильник;
- додатковий ряд пасажирських крісел;
- контурне підсвічування.
V-клас допрацьовують із кожним перевипуском за мінімумом. Неозброєним поглядом змін не помітити. А, придивившись, можна побачити видозмінений бампер, повітрозабірники та радіаторні грати. Фари змінюються наповненням. У деяких комплектаціях можна знайти нові колеса.
Усередині також зміни незначні. Змінили колір обробки салону на трюфельний, трохи змінили панель приладів і турбіни.
За доплату в салоні встановлять ще один ряд розкішних крісел, як у президентському люксі, з масажем та підігрівом.
На безпеку Mercedes-Benz не скупився. Тепер V-клас контролює сліпі зони, автоматично паркується та не дає заїхати на розмітку. Додали і функцію автогальмування. Вона попереджає про небезпеку, коли різко загальмувала машина попереду.
Решту завжди можна дотюнінгувати. Зрозуміло, за певну суму.
Отже, що ж купити за 5 мільйонів гривень? Відповідь складна. Це як вибрати між Джоні Деппом, Леонардо ДіКапріо та Він Дизелем. Всі вони різні та гарні по-своєму. Так і із цими авто.
- S-клас – символ благородства та тихого ходу. Але зовнішній вигляд трохи прісний.
- G500 бере потужністю, екстравагантністю і, на диво, податливістю. Але для соціофобів не найкращий варіант: надто багато поглядів.
- V-клас значно простіше вище за взяті. Але його можна переробити під себе, і тоді він не поступиться машині за 5 і більше мільйонів.