Навіть при першому погляді зовнішність Renault Duster збиває покупця з пантелику. Здається, що це не представник нового покоління, а автомобіль, який був представлений широкому загалу ще три роки тому. Але при близькому розгляді відразу стає зрозумілим, модель має суттєві відмінності в порівнянні зі своїм попередником.

Чудове перетворення

Сучасні автовиробники запозичили у косметологів корисний прийом – фейсліфтинг. Достатньо трохи постаратися, і машину важко буде впізнати. Саме таке чудове перетворення трапилося із Renault. Щоправда, не можна заперечувати досягнення маркетингової політики на шляху просування бренду.

Тому нова Duster змушує закохатися з першого погляду. Прекрасні риси машини не залишать байдужим жодного справжнього автолюбителя. Заслуговують на захоплення наступні зовнішні дані:

  • світлодіодні фари;
  • у формі літери “Y” – кокетливий контур світлотехніки;
  • цікавий дизайн нової решітки на радіаторі;
  • задній спойлер;
  • повітряний, але водночас динамічний малюнок на колісних дисках.

Стало відомо, що оновлену версію Dacia планує наступного сезону прикрасити новим логотипом. Експерти впевнені, що ефективна “косметологія” допоможе новій моделі далеко від’їхати від материнської компанії.

Румунський автомобільний бренд давно відомий в Україні. Але перший наступ цієї торгової марки було недовгим. Щоправда, ця обставина не вплинула на купівельний попит. Тому сьогодні затяті автомобілісти впевнені, що друге обов’язково відбудеться незабаром. Адже й сам виробник зацікавлений у розширенні географії. Тому цілком імовірно, що обидва згадані тут бренди рушать дорогою різними шляхами.

Смачна начинка

Внутрішнє зміст у румунського оригіналу набагато глибше, ніж зовнішній екстер’єр. Зупинимося на цьому докладніше:

  • Круїз контроль на кермі.
  • Чотири розетки USB.
  • Помічник водія тепер сам управлятиме на бездоріжжі тягою, що допоможе підтримувати швидкість на проблемних ділянках..
  • Крісла в салоні доповнені стильною оббивкою та зручними підлокітниками.
  • Сучасна мультимедійна система, доповнена сенсорним екраном – також помітне оновлення.

У цей перелік також варто додати бублик зміненої форми і круглі повітропроводи. Раніше цей елемент мав прямокутний формат. Усі зміни будуть приємні, та інтуїтивно зрозумілі для покупців. Управління нової Dacia теж принесе задоволення тим, хто любить подорожувати з комфортом. А не загубитися на просторах допоможе чудова картографія. Щоправда, за цю корисну опцію доведеться заплатити додатково, але ці витрати виправдає функціональність сучасної навігаційної системи, яку можна спокійно підключити, як до нової мультимедійної системи, так і до смартфону. Причому підключитися водій зможе через Wi-Fi без кабелів та будь-яких застарілих штучок. Справа в тому, що прямо в підлокітнику крісла знаходиться вбудована бездротова зарядка. На дисплеї повнопровідної версії відображається актуальна дорожня інформація: підйоми, спуски, компас і вказівник висоти.

Одним словом, Duster створений для того, щоб дивувати.

Двигуни колишні

На окрему увагу заслуговують двигуни. У цьому плані Renault Duster залишився без змін, тобто два двигуни забезпечують роботу:

  • бензиновий агрегат 1,6 л та 115 л. с., а за додаткову доплату можна організувати газове харчування;
  • турбодизель ємністю 1,5 л і відповідно потужність, що дорівнює 110 л..

Хоча обидва агрегати на 4 циліндри, під капотом Dacia можна виявити і трициліндровий бензиновий мотор. Такий симбіоз особливо часто зустрічається у версії, яка пристосована до роботи на зрідженому газі. До речі, машина на газовому агрегаті розвиває більшу потужність, ніж бензиновий аналог.

Звісно, ​​перспектива швидкої їзди можлива лише на дорогах Євросоюзу. Але дизельний варіант у тестовому режимі продемонстрував завидну задерикуватість на шосе, витративши за 100 км шляху трохи більше 5 л палива. Хтось скаже, що це багато для такого мотора. Але така плата за 210 км кліренсу, великі колісні арки та інші приємні примочки. Натомість у місті витрата 5,7 л можна вважати чудовим показником того, наскільки ефективно працюють у Renault технології енергозбереження.

Тому експерти вважають нову версію найкращим відображенням сучасного автопрому. За 12 (з невеликим) секунд машина розганяється до 100 км/год. Хоча цей показник не можна вважати чемпіонським, але для їзди міськими вулицями він цілком підходить. Причому Duster бігає однаково жваво, як у порожньому вигляді, так і при повному завантаженні пасажирами та багажем. Він може легко переміщати до 1900 кг маси.

Звичайно, навряд чи новинка зможе змагатися з гарячим хетчбеком, зате в напруженому повороті водій має справу з компетентним авто, тому що навіть за сильно вираженого крену Duster відмінно тримає траєкторію. Набагато кращі і ходові характеристики 17-дюймових коліс, які перевершують пропорційних конкурентів. Хоча високі боковини та довгохідна підвіска не принесуть задоволення водію, зате вони ідеально підходять для підкорення доріг з розбитим асфальтовим покриттям.

Тому експерти вважають нову модель Duster ідеальним варіантом для руху бездоріжжям. А чотири камери огляду, які можна встановити за 14, 2 тис. гривень, моніторитимуть сліпі зони.

Коротше кажучи, Duster демонструє чудові здібності на нерівних поверхнях, що обнадійить водія будь-якого рівня підготовки.

Комплектація та вартість

Базова вартість машини складає близько 400 тисяч гривень. Якщо брати авто у кредит, вийде на 50 тисяч менше. Але в будь-якому випадку Duster зберігає цінову перевагу на значні 150 тис., якщо порівнювати цей параметр з Renault Captur або Suzuki Vitara.

Щодо базової комплектації, то в основний набір обладнання входить:

  • подушки безпеки (6 штук);
  • автоматичний режим увімкнення фар;
  • світлодіодне освітлення;
  • електричні склопідйомники;
  • прилад обмежувача швидкості;
  • диски зі сталевого сплаву (16 дюймів);
  • кондиціонер.

У салоні є радіо, а спинки сидінь ззаду складаються. На даху є леєр у комплектації Life. При переході на версію Zen, а це додаткові витрати, з’являється мультимедійна система, хромовані деталі обробки, обтягнуте шкірою кермо та деякі інші приємні доповнення.

Серед платних опцій, а їх чимало також:

  • клімат-контроль;
  • парк-пілот;
  • підігрів сидінь;
  • автоматичні двірники;
  • задня камера огляду.

А без додаткової оплати покупець одержує запасне колесо.

Duster зручний для сімейних поїздок, оскільки має великий багажник, а салон можна легко перетворити на фургон. Одним словом, автомобіль трудяга – практичний та зручний.

Підсумовуючи, можна з упевненістю сказати, що Renault Duster пропонує найкращу формулу співвідношення ціни та якості. Нехай цей автомобіль мало підходить для екстремального пілотування, а в його дизайні не вистачає дорогого блиску, зате в іншому він чудовий. Експерти передбачають, що Duster довго утримуватиме лідерські позиції на ринку, залишаючи далеко позаду себе конкурентів.

Материал актуален для моделей:

Материал актуален для марок:

Вам могут быть интересны статьи:

Отримайте автомобіль за 1 день